TRASY JEZDNE KOLEJEK SZYNOWYCH PODWIESZONYCH TYPU KGO
Firma PROMET SP. z o.o. jest producentem elementów tras jezdnych kolejek szynowych podwieszanych typu KGO przeznaczonych do stosowania w układach transportu podziemnego do przewozu ludzi i transportu materiałów z napędem własnym: ciernym, zębatym lub mieszanym.
OPIS PRODUKTU:
Trasy wykonane są z szyn: prostych, przejściowych, zakrętowych, wklęsłych, wypukłych, rewizyjnych, końcowych i rozjazdów.
Trasy mocowanesą przy pomocy zaczepów i zawiesi dopuszczonego typu do łuków obudowy podatnej typu ŁP lub kotwiona do stropu przy pomocy odpowiednich dopuszczonych kotew.
Końce tras jezdnych lub ich fragmenty wyłączone z ruchu zabezpieczone są odbojnicami lub blokadami trasy. Przedmiotowe trasy mogą być eksploatowane w podziemnych zakładach górniczych zaliczonych do stopnia „a", „b" lub „c" zagrożenia wybuchu metanu oraz klasy A i B zagrożenia wybuchu pyłu węglowego.
Poszczególne elementy tras jezdnych typu KGO mogą być eksploatowane wraz z innymi dopuszczonymi elementami szynowych kolejek podwieszonych, wykonanych przez innych producentów wyłącznie w przypadku ich pełnej kompatybilności, przestrzegania parametrów pracy i warunków stosowania określonych dla najsłabszego z elementów kolejki,
z uwzględnieniem warunków określonych w ich dopuszczeniach.
Elementy składowe tras jezdnych typu KGO spełniają wymagania dla stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych zaliczonych do stopnia „a", „b" i „c" zagrożenia wybuchu metanu oraz klasy A i B zagrożenia wybuchem pyłu węglowego.
Prace montażowe, obsługę, regulacje, kontrole i naprawy muszą być wykonywane przez pracowników przeszkolonych i zapoznanych z instrukcjami stanowiskowymi użytkownika w zakresie montażu i eksploatacji tras jezdnych.
DANE TECHNICZNE TRAS JEZDNYCH |
Profil toru tras jezdnych |
I 155 |
Gatunek stali kształtownika toru I 155 |
18G2A |
Maksymalna długość szyny prostej (napęd cierny) |
3m |
Maksymalna długość szyny prostej z listwą zębatą |
2,28m |
Maksymalne obciążenie pionowe złącza szyn |
80 kN |
Maksymalny kąt załamania szyn prostych na złączu w pionie |
± 7° |
Maksymalny kąt przegięcia szyn na złączu w poziomie |
± 0,5° |
Wytrzymałość złączy wzdłuż toru (napęd cierny) |
130kN |
Wytrzymałość złączy wzdłóż toru z listwą zębatą |
100 kN |
Maksymalne nachylenie toru |
± 35° |
Minimalny promień zakrętu w poziomie |
4 m |
Minimalny promień zakrętu w pionie |
l0 m |
Maksymalna nośność trasy jezdnej wg tabeli obciążeń |
zał. 25 |
Maksymalna średnica kół napędowych lokomotywy |
500 mm |
Maksymalne obciążenie zaczepu |
50 kN |
Nasza oferta obejmuje:
- Szyna prosta 2,25m
- Szyna prosta 2m
- Szyna prosta 2,25m z uchwytem
- Szyna prosta 2m z uchwytem
- Szyna prosta 3m z uchwytem
- Szyna prosta
- Szyna zakrętowa 7,5°
- Szyna zakrętowa 7,5°
- Szyna zakrętowa 15°
- Szyna zakrętowa 15°
- Szyna wypukła kołnierz-zaczep
- Szyna wypukła pałąk-zaczep
- Szyna wypukła kołnierz-kołnierz
- Szyna wypukła pałąk-kołnierz
- Szyna wklęsła kołnierz-zaczep
- Szyna wklęsła pałąk-zaczep
- Szyna wklęsła kołnierz-kołnierz
- Szyna wklęsła pałąk-kołnierz
- Szyna przejściowa kołnierz-zaczep
- Szyna przejściowa kołnierz-pałąk
- Szyna przejściowa kołnierz -tulejka
- Szyna przejściowa tulejka-zaczep
- Szyna przejściowa tulejka-pałąk
- Rozjazd uniwersalny KGO-1
- Rozjazd trójkierunkowy
- Skrzyżowanie tras
|